فرماندار مراغه: حفاظت از منابع طبیعی، دغدغه جامعه امروزی است

فرماندار مراغه: حفاظت از منابع طبیعی، دغدغه جامعه امروزی است

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با تاکید بر لزوم حفاظت از عرصه های منابع طبیعی و محیط زیست گفت: حفظ این میراث طبیعی و گرانبها که به دغدغه اصلی جوامع امروزی تبدیل شده با احساس مسئولیت آحاد مردم امکان پذیر است.

 

ظفر محمدی روز دوشنبه در آیین کلنگ زنی پارک دوم بانوان مراغه افزود: صیانت از محیط زیست و ایجاد فضاهای سبز مناسب با تلاش شهرداری ها و تدابیر دولت تدبیر و امید در نقاط مختلف شهری از جمله خدمات ارائه شده برای اقشار مردم در سال های اخیر بوده است.
وی ادامه داد: ایجاد فضاهای مناسب در جامعه از جمله اماکن عمومی و ورزشی، همواره مورد تاکید دولت تدبیر و امید بوده و است.
وی اضافه کرد: شورای شهر و مسئولان شهرداری نقش مهمی در رفع این دغدغه و ایجاد محیطی مناسب و سالم برای آحاد جامعه به ویژه بانوان و جوانان دارند.
شهردار مراغه نیز در این آیین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پارک دوم بانوان گفت: ایجاد این فضای مناسب برای بانوان، در راستای افزایش فضاهای مناسب برای بهره مندی این قشر از جامعه و استقبال شهروندان سایر شهرهای همجوار انجام می شود.
محمدرضا احمدی افزود: احداث این پارک در منطقه صفائیه، برای سهولت و بهره مندی اهالی مناطق میکائیل آباد، عشرت آباد و کمربندی جنوبی و شرقی مراغه و جلوگیری از ترددها و ترافیک غیرضروری در این مناطق است.
وی ادامه داد: این پارک در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع از اراضی متعلق به شهرداری بوده و با هفت میلیارد ریال اعتبار در مدت هشت ماه ساخته می شود.
وی اضافه کرد: یک هزار و 900 متر مربع کف پوش، 300 متر مربع زمین ورزشی، 220متر مربع زمین بازی کودکان، 800 متر مسیر دوچرخه سواری و 470 متر دیوارکشی در اجرای این طرح انجام می شود.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مراغه نیز در این آیین با تاکید بر لزوم حفاظت از منابع و عرصه های طبیعی گفت: برای حفاظت از این میراث گرانبها و ارزشمند باید امانتدار آن باشیم.
علی مکرمی وند افزود: توجه به محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان اساس زندگی بشری رسالت همگانی برای اقشار مختلف جامعه است.
به گزارش ایرنا، در این آیین عملیات اجرایی پارک دوم بانوان مراغه آغاز و یک اصله درخت نیز به صورت نمادین توسط مسئولان شهری غرس شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1395برچسب:, | 10:18 | نويسنده : شهروند مراغه ای |